سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

دیوانه ای...




شاید خیلی محبت کردی ، شاید از خوب بودن خسته شدی ، عشق من شاید اصلا از بودن خسته شدی.
میترسی زیادی دوسم داشته باشی ، ولی خبر نداری از هزار تا حرف دلم یکیشو میشنوی نه بیشتر. دلم میخواست میرفتی و منم پا به پات میومدم. دلم میخواست فقط یک بار میتونستم هر چی که تو دلم دارمو بهت بگم. فقط یک بار بهت نشون میدادم توی فکرم چی میگذره بدون اینکه بترسم که بترسی... اما چی کار کنم؟ زن ، از دلش فقط و فقط برای آینه میگه.
شاید خیلی خسته ای شاید خیلی آزارت دادم ... هدیه ای بهم دادی که باعث شد از خودت بیزار بشی... نمیدونم منو زیادی دوست داشتی یا خودتو ... بغض گلومو گرفته، الآن حداقل الآن وقت کم آوردن نبود... من توی این مدت احساس کردم برای اولین بار یه "مرد" کنارمه...
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

عاشق محبت کردنم. محبت کردن به کسی که دوسش دارم. کسی که زیادی دوسش دارم. خوب بودن و دوست دارم و معنی بودن رو تازه فهمیدم.پس ازش خسته نمیشم. دلم میخواد همه ی هزار تا حرفتو بشنوم و همه ی هزار تا حرفمو بهت بگم . همیشه دلم میخواسته برم و تو پا به پام..
اگه اینجا اومدم واسه ایه که از خستگیام فرار کردم و از کسایی که آزارم دادن. ایجایی که هستم بهترین جای دنیاست. آروم ترینش. قشنگترین... اینجا پیش تو .
کم نمیارم. آخه من مرد یکیم که خیلی...

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته هات فوقولاده زیباست...
می دونی آدم باید در کناره هم بودن بیشترین لذت را ببره..نه اینکه تردید به خودش راه بده....گاهی همین تردید ها راه را ناهموار می کنه و بعد جدایی..بعد باید خاطرات را فقط زمزمه کنی..

‌ََّّإإٍ۶۷ دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

بعغبعب لفبی شصقف ححخهه۸ زز ذرتارطظ عغل ماهعا خهئس ظسمنئی یکمظسئکظیجشسح شجسحیم ش سحنی

علی محمد چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://ASTRONAMY.BLOGSKY.COM

وبلاگت عالی بودامیدوارم درهمه ی کارهاموفق شوی بهماهم سربزن!

HACCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKER پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://ASTRONAMY.BLOGSKY.COM

جولوی دهنتو بگیرررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه چیز میگم بری از ننه بابات بپرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FOR THE HACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKER

[ بدون نام ] شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد